Skoletasker til unge på tilbud og udsalg får du lige her:


I dette indlæg har jeg samlet en del af de steder på nettet, hvor det er muligt at købe skoletasker. Jeg har både fundet skoletasker til, dem i 6-10 års alderen og til unge. I indlægget vil jeg henvise til udenlandske webshops, såvel som danske.

Skoletasker i danske webshops

Jeg har været rundt på en række danske webshops, for at se hvilke skoletasker de kunne tilbyde. Det er både skoletasker til unge og "yngre" jeg har fundet hjemmesider til, så hvad end du er til, bør der være noget du kan bruge.

Skoletaske til de yngste:
Jeg har fundet to webshops, hvor det er muligt at købe skoletasker til de yngste, altså dem som skal til at starte i skole, eller ikke har gået i skole særlig mange år. Ca. 6-10 års alderen, måske lidt ældre.


Eurotoys
Overstående webshop har stort udvalg af skoletasker til de 6-10 årig - men om prisen er billig derinde, må du selv vurdere.

 På den webshop jeg vil linke til nu, kan du både få skoletasker til unge og skoletasker til de yngste: Taskeeksperten

Skoletasker til unge:
Her får du en række af de steder på nettet, hvor det er muligt at købe skoletasker til unge:

Carriealong - Et virkelig stort udvalg, især indenfor Eastpak skoletasker. Til gengæld synes jeg også prisen er rimelig høj.

E-tasker- Et stort udvalg af skoletasker til unge. Dog er jeg ikke så vild med det udvalg de har derinde, da det ikke er helt min stil, men tag et kig derinde og se om de har den skoletaske du søger!

Skoletasker til unge påAmazon - Eastpak

 En af de webshops, jeg særligt godt kan lide at handle på er Amazon. Det skyldes mange ting, her er en kort opremsning, over fordelene ved at handle på amazon
:
- Stor udvalg, indenfor stort set alt.
- Markedets billigste priser
- Fri levering til Danmark, ved køb for over 25£.
- Forholdsvis hurtig fragt (3-10 dage)
- Rigtig god brugervenlighed.
- Man skal ikke betale told og moms af sine varer.

Jeg har været inde og kigge på, hvilke skoletasker til unge det er muligt at få derinde i mærket Eastpak, da jeg ansér det mærke for at være det mest populære mærke indenfor skoletasker til unge.

Her er af de Eastpak skoletasker jeg har fundet på amazon:
Sort Eastpak skoletaske
Sort hængetaske
Rød hængetaske
Grå farvet model
Stribet Model
Eastpak Skoletaske

Som du kan se, hvis du går ind på linkene, har jeg linket til en del skoletasker i den klassiske Eastpak model. Det skyldes, at jeg virkelig godt kan lide den model, også er den også moderne blandt unge. På Amazon finder du også skoletasker udsalg.

Brugte skoletasker

Hvis du ønsker at købe en billig brugt skoletaske, så har du også mulighed for det. Jeg er ikke helt sikker på, at brugte skoletasker er særligt attraktive. Men hvis der nu alligevel er nogen derude, som vil kigge nærmere på dem, så får i nogen links, til hjemmesider, hvor det er muligt at købe brugte skoletasker.

DBA ( Den Blå Avis) er udvalget ikke særligt stort blandt skoletasker, men der er dog enkelte skoletasker man kan købe derinde. Men det er mest skoletasker til de yngste, og ikke til unge.
Her får du et link til de skoletasker du kan få derinde:
http://www.dba.dk/soeg/?soeg=skoletasker

EBay er også en af de steder, hvor jeg anbefaler man handler med brugte varer. Jeg har været derinde, for at tjekke deres udvalg ud og der er rent faktisk en del skoletasker at vælge mellem derinde! I øvrigt er prisen også virkelig lav!
Da prisen på EBay er angivet i dollars, skal du gange prisen med omkring 5, for at få den i danske kroner.
Her får du et link til udvalget af skoletasker derinde:
EBAY

0 comments:

Send en kommentar