Lego skoletasker - billige skoletasker fra mærket Lego


Nogen af de allermest attraktive skoletasker, for de yngste skoleelever er dem fra mærket Lego. Der er rigtig mange, som gerne vil købe lego skoletasker, da de går rent ind blandt børnene også er de også ergonomisk korrekt bygget.

Hvis du selv går og leder efter en lego skoletaske, så læs med i dette indlæg. Jeg har været rundt på nettet, for at se hvor det er muligt at købe lego skoletasker. Jeg har fundet en masse webshops som sælger dem, så du burde kunne finde en lego skoletaske, du kan lide, på en af de webshops som jeg linker til i dette indlæg.


Lego skoletasker på Amazon

Amazon tilbyder én enkelt lego skoletaske. Det er en skoletaske tilegnet for piger. Jeg er egentlig lidt skuffet over de ikke har større udvalg derinde, da de altid plejer at have et mærke udvalg.
Her får du et link til, forhåbentlig vil du kunne lide den:
Lego skoletaske

Hvis det ikke er den lego skoletaske som du leder efter, så fortvivl ikke. Der er nemlig mange flere webshops, som sælger dem. - og også danske webshops.

Danske webshops

Som sagt har jeg fundet en del webshops som sælger Lego skoletasker.

Den første webshop er denne:
http://www.eurotoys.dk/site/Lego_Skoletaske.asp?site=835
Her er det muligt at købe, disse lego skoletasker til både drenge og piger. Udvalget er tilpas stort, men prisen er også rimelig høj. Prisen ligger på omkring 500-550 kroner

Den anden webshop, som jeg har kigget på er denne:
http://www.denlillebazar.dk/group.asp?group=250
Ligesom på den overstående webshop, er det også muligt at få lego skoletasker til begge køn.

http://www.carriealong.dk/shop/lego-skoletasker-24c1.html
På overstående webshop, kan du kun få lego skoletasker med et tilhørende sæt. Det betydet at også får en madkasse, idrætstaske og vanddunk med oven i købet.

Den sidste webshop, jeg har på listen som sælger lego skoletasker er den følgende:
http://www.sundbaby.dk/shop/skoletasker-865c1.html
Der er et stort udvalg af lego skoletasker derinde og jeg tror du vil kunne finde en derinde, som passer i din smag.

Det var de webshops, som jeg fandt på nettet hvor det er muligt at købe lego skoletasker. Muligvis kender du nogen flere webshops, som du synes skal tilføjes til listen. Er det tilfældet må du meget gerne skrive en kommentar. Det vil jeg sætte stor pris på.

0 comments:

Send en kommentar