Lego skoletasker - find lego skoletasker på udsalg og tilbud


Går du og leder efter en lego skoletaske? Så læs med i dette indlæg, som helt specielt handler om skoletasker fra det mærke!
Som nogen af de faste læsere nok har bemærket, så er dette mit andet indlæg om lego skoletasker. Men eftersom det andet indlæg blev så populært, har jeg valgt at lave et udvidet indlæg af det forrige.

Så i dette indlæg, kan du sammenlignet med det andet indlæg, forvente der kommer flere links, til hjemmesider som sælger lego skoletasker, samt bedre beskrivelser af hvad de enkelte webshops kan tilbyde.


Webshops med skoletasker fra lego



Jeg har fundet hele 7 danske hjemmesider, hvor det er muligt at købe lego skoletasker. Udvalget er dog meget forskelligt, men jeg vil starte med at linke til de hjemmesider, som har det allerstørste udvalg.

http://justcool.dk/manufacturers/lego-26/
Ovenover er den webshop, som jeg har vurderet har det største udvalg af lego skoletasker. Der er rig mulighed for at få skoletasker derinde, både til drenge og piger. Prisen er meget varierende, da den billigste lego skoletaske koster 350 kr, mens den billigste koster 700 kr. Jeg vil helt klart anbefale, dig at tage et kig derinde.

http://www.eurotoys.dk/site/Lego_Skoletaske.asp?site=835
Overstående webshop har også et virkelig stort udvalg af lego skoletasker. Jeg tror endda udvalget er større end på den første jeg nævnte. Der er også mulighed for at få lego skoletasker til både drenge og piger derinde. Prisen vil jeg vurdere til at være en del lavere, end på den første webshop jeg linkede til. Du kan få lego skoletasker som kun koster 220 kroner derinde.

http://www.sundbaby.dk/shop/skoletasker-865c3.html
Igen har vi at gøre med en webshop, som har et stort udvalg. Fordelen ved denne webshop, er dog at de fragter gratis ud, uanset hvor stort et beløb du køber for. Så du har altså en hel del penge at spare derinde, specielt hvis du ikke skal købe en særlig dyr lego skoletaske.

http://www.taskeeksperten.dk/produkter/12-lego-skoletasker/
Taskeeksperten er en af Danmarks førende webshops indenfor handel med skoletasker. Der er virkelig mange forskellige varer at vælge mellem - og naturligvis sælger de også lego skoletasker. De har ca. 7-10 forskellige modeller at vælge mellem.

http://www.a-zacho.dk/shop/lego-skoletasker-83c1.html
Lige nu (29/3-11) har den overstående webshop tilbud/udsalg på deres lego skoletasker. Prisen er sat mere end 35% ned, så der er altså en masse penge at spare. De har 8 forskellige lego skoletasker at vælge mellem, så udvalget er ikke helt så stort, som på nogen af de første webshops jeg nævnte.

http://www.denlillebazar.dk/group.asp?group=250
Endnu en webshop som sælger lego skoletasker. Men udover salg af skoletasker har de også utroligt mange andre ting, til unge børn.

http://www.carriealong.dk/shop/lego-skoletasker-24c1.html

Som du nok kan se faldt mængden af tekst i beskrivelserne af webshoppene lidt til sidst. Af frygt for at gentage mig selv, valgte jeg at skære lidt ned på længden af dem.

Derfor købes Lego skoletasker

Det er vidst ikke nogen hemmelighed at lego skoletasker er virkelig populære. Både blandt børn og forældre! Grunden til at forældre godt kan lide lego skoletasker, er fordi de er ergonomisk bygget. Det betyder, at du ikke skal være bange for at dit barn, får ondt i ryggen af at have tasken på, da den er formet til ryggen.

Grunden til at mange børn godt kan lide af gå med dem, er fordi de er smarte.
Der findes mange forskellige valgmuligheder, og "serier" af lego skoletasker. Fx kan du få en taske med et stort billede af en af bionicle figurerne. Udover serien med bionicle ved jeg også der findes en girl horse serie, og en Lego racer serie.

Det var så mit udvidet indlæg om lego skoletasker for denne gang. Jeg håber du kan bruge nogen af de webshops jeg linker til. Hvis du kender til flere webshops, hvori man også kan købe lego skoletasker, må du meget gerne skrive en kommentar med et link til den. Eller også hvis du har noget erfaring med skoletaskerne fra lego - så må du ligeledes også meget gerne smide en kommentar. På forhånd mange tak - og på gensyn!

0 comments:

Send en kommentar