Skoletasker tilbud - hvilken skoletasketype kan jeg lide?


Når man skal købe en skoletaske, vil man ofte gerne have inspiration fra andre. Det er det jeg vil give dig i dette indlæg. Godt nok hedder bloggen skoletasker tilbud, men her kommer lige noget off the topic. For i dette indlæg vil jeg fortælle dig, hvilken type skoletaske jeg godt kan lide og hvorfor.

Skoletasker der hænger
Jeg kan godt lide skoletasker, som kan hænge på skulderen. De ser fede ud - også er de jo også moderne. Jeg har selv sådan en taske i fred Perry. Problemet er dog, at nu er jeg startet i gymnasium, også har jeg ikke længere plads til alle mine bøger. Derfor er den blevet skiftet ud med en anden taske.
Den anden skoletaske jeg snakker om her fik jeg på tilbud til 400 kroner. (Fred Perry tasken kostede 550). Den  skoletaske jeg snakker om nu, er hvid. Den kan man både have hængende på skulderen, men den kan også have den på ryggen. Det er meget praktisk, da jeg cykler i skole.

Denne blog har jeg skrevet, så man kan spare penge på skoletasker. Det er derfor den hedder skoletasker tilbud. Dog skal det lige siges, at grunden til at jeg har disse 2 ord i overskriften, ikke er fordi jeg ikke kan stave (eller forklare mig) det er blot, fordi det er det mest søgemaskinevenlige. Det er altså det jeg kan få skaffet mig flest besøg på.

Min Fred Perry skoletaske er en klassisk skoletaske, som er forholdsvis lille. Der er plads til min bærbar også nogen enkelte bøger. Jeg bruger faktisk ikke den taske særlig meget som skoletaske, men derimod som en taske til alle mulige ting.
Det er den taske jeg har, når jeg skal på arbejde og nogen gange til sport. Den ser sort ud på afstand. Men når man kommer nærmere på den, kan man se at designet er en masse tern i sort og grå. Jeg synes den er sindsygt stilet, men som nævnt tidligere, så er der plads mangel. Den skoletaske jeg omtaler nu, er lavet i noget glat materiale.

Den skoletaske til 400, som jeg primært bruger er nærmere en sportstaske i samme stof som den overstående taske. Det er et materiale, som er helt glat. Jeg er ikke helt sikker på hvad det egentlig er. Men i såfald er den skoletaske hvid og er af mærket nike. Den er der rigtig god plads i og samtidig ser den fed ud.

Håber du fik lidt inspiration til din egen skoletaske! :-)

0 comments:

Send en kommentar